onsdag 27 januari 2010

Morgonstund har guld i mun


När jag loggar in här på bloggen och läser dina kommentarer blir jag alldeles varm. Jag vet inte vem du är, hur du ser ut, jag vet egentligen inte så mycket om dig men ändå, ändå betyder dina ord så mycket och för det vill jag bara säga tack. Tack för att du tror på mig när ingen annan gör det, vi ska klara detta!

Har precis njutit av morgonciggen och kaffet svartare än natten. Tycker inte om dagen egentligen men just den morgonstunden i hängstolen på balkongen älskar jag. Alla har gått till skola/jobb och där sitter jag i min ensamhet och tankarna står still så länge jag sitter där, jag känner ett lugn. Ett lugn jag aldrig känner under dagen.

3 kommentarer:

  1. Hejsan tjejen! Känns som om det var länge sen jag kommenterade, men det var ju bara två dagar sen! De har blockat min blogg på jobbet, så kan inte kolla eller uppdatera, suck.

    Hur snygg är inte Ashley? Mm..

    Låter väldigt mysigt med din stund på balkongen, jag förstår precis vad du menar, det där lugnet som bara finns på morgonen, när dagen inte riktigt hunnit ta fart än, när tankarna inte riktigt hunnit ta kål på en, när man känner sig.. bra. För en kort stund.

    Åh.. Jag önskar jag kunde hjälpa dig ta bort ångesten, och erbjuda dig mer stöd än detta. Jag hoppas att det hjälper lite i alla fall. Jag har förresten bestämt mig, nu blir det dagvård. Börjar om en och en halv vecka. Juice, huvudrätt, kaka OCH glass. Fantastiskt. Men vet du? Det blir bra! Det kommer bli bra for dig med.

    Vad var alternativen som inte var nåt bra? Passade ingenting? Tänker på dig vännen, fortsätt kämpa.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. JAG TROR PÅ DIG.

    DU klarar dig igenom det här, jag har inte den minsta tvekan om det. Jag ser din kämparglöd lysa igenom dina kommentarer, din styrk och du ger mig hopp, som jag ger dig hopp. Vi kan stötta varandra, och jag lovar dig att vi tar oss igenom detta. JAG VET ATT VI KAN.

    SvaraRadera
  3. Den nya är lamnadifred.blogg.se

    SvaraRadera