tisdag 26 januari 2010

The time isn't right


Maten har varit okej. Har knappt ätit mest druckit så det känns ok. Har dock träningsförbud och får inte lämna huset vilket ger mig panik. Har tränat på rummet så mycket som jag kan, lär fortsätta med det men piercade naveln idag så kan inte göra mycket magövningar eftersom det gör sjukt ont. Ångesten bara växer i mig och blir värre och värre. Får jag inte träna på riktigt snart vet jag inte vad jag gör. Har sagt till pappa att jag måste till skolan tidigare så jag måste sticka hemifrån vid halv åtta (börjar tjugo i elva) så där ska jag till gymmet. För att kompensera för dessa dagarna utan "riktig" träning sticker jag dit efter middagen med mamma också vilket är vid sex tiden. Måste gå ner till mitt nästa möte på idun som är på fredag .. skämdes som jag vet inte vad när jag ställde mig på vågen senast "/.

Jag hatar detta livet men ändå vill jag inte lämna det. Inte än. Jag är inte redo att släppa taget om det enda jag har kontroll över i mitt liv. Det går bara inte.

1 kommentar:

  1. Jag var på en föelsäsning i går med en missbrukare. Han sa att det var så gott som omöjligt att bli fri från missbruket så länge man själv inte vill. Tror att det är sant, tyvärr.
    Ta hand om dig!

    SvaraRadera