måndag 25 januari 2010

such a beautliful lie


HATAR denna dagen. Men motivationen är inte borta, ett felsteg, ett misstag och det får inte hända igen. Imorgon är det en ny dag och då är det nya tag som gäller. Träning på morgonen, dagen och kvällen för att kompensera för dessa fyra dagarna utan träning. Min mage gjorde för ont och var för svullen för att jag skulle kunna smita ut och träna efter maten. Kunde inte röra mig knappt, låg bara i sängen och mådde skit. Tårarna rann och jag ville bara bort från detta helvetet.

1 kommentar:

  1. Lilla vännen. Jag förstår att det är jobbigt. Men tänk såhär - du är så mycket starkare än vad du tror. Du kan stötta mig och hjälpa mig resa mig upp, även fast du själv är så sjuk och mår så dåligt. Alltså måste det finnas någonting i dig, den där kämparglöden. Jag tror på dig, för jag vet att du klarar dig igenom det här. SJälv ska jag träffa han på dagvården nu, jag är såå nervös, men jag vet att det blir bra. De är ju ändå på min sida, som en nära vän till mig sa. Det får man inte glömma.

    Jag tänker på dig ofta, och vet att du kan. Ge inte upp vännen, fortsätt kämpa. Kämpa för frihet och livet.

    TUSEN KRAMAR

    SvaraRadera